شناسه : 34465
نویسنده : استان تهران
#آیا_می‌دانید_حقوقی

وکیل ملکی

وکیل ملکی ، وکیل پایه یک دادگستری است که نسبت به‌ تمامی امور مربوط به ملک دارای تخصص و تبحر خاصی است.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج حقوقدانان استان تهران،با توجه به پیچیدگی و تنوع دعاوی ملکی، قوانین و رویه خاص رسیدگی به هر دعوا و همچنین ناآگاهی اشخاص عادی از علم حقوق و قوانین مختلف آن، درصورتی‌که برای حل مسائل حقوقی یا کیفری مربوط به املاک خود از یک وکیل متخصص ملکی استفاده نمایید، احتمال اینکه با کمترین هزینه و در کوتاه‌ترین زمان، به نتیجه مطلوب خود دست‌یابید بسیار بیشتر خواهد بود.
ممکن است اشخاصی در قالب وکیل متخصص ملکی، به پرونده‌ی شما رسیدگی کرده و بدون اطلاع از راه و روش و چگونگی رسیدگی به انواع خاص دعاوی ملکی، قادر به کسب نتیجه مناسب نشوند و علاوه بر اینکه زمان زیادی را با عدم کفایت خود هدر می‌دهند، ممکن است ضرر اولیه راافزایش داده تاموکل مجبور باشدبرای حل مشکل ایجادشده، هزینه و زمان بیشتری صرف کرده و هزینه‌های یک وکیل دیگر راهم تقبل کند؛ بنابراین بهتر است با دقت و تأمل بیشتری به انتخاب وکیلی که واقعاً درزمینه ملکی تخصص دارداقدام کنید.
وکیل متخصص ملکی نیز،مانندهرفرد متخصص دیگری، بایدیک سری ویژگی‌ها داشته باشدتاافرادی که درموردمعاملات ملکی و دیگر موارد مربوط به املاک به مشکل می‌خورند، بتوانندبااطمینان خاطراز نتیجه‌ی مطلوب،رسیدگی به دعوای ملکی خودرابه آن‌هابسپارند.
تجربه: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که یک وکیل متخصص ملکی دارد، تجربه بالای او در رسیدگی به دعاوی و مسائل مربوط به املاک و اراضی است که باعث می‌شود تا وی بتواندبادرصد موفقیت بالاتری در تمامی دعاوی ملکی عمل کند.
دانش حقوقی: ازدیگرویژگی‌های وکلای متخصص ملکی،دانش حقوقی وتسلط وی در زمینه های مختلف حقوقی، کیفری و ثبتی مربوط به املاک است.


#وعده_صادق
#تنبیه_متجاوز
#همپای_طوفان
#می_خوانمت
#دفاع_مشروع 
#حقوقدانان
#آیا_می‌دانید_حقوقی

⚖️ سازمان بسیج حقوق دانان سپاه حضرت سیدالشهدا (ع)استان تهران ⚖️

🇮🇷rubika.ir/basijlawtehran روبیکا
🇮🇷eitaa.com/basijlawteh ایتا
🇮🇷https://tehran.basijlaw.ir سایت

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.